Často zdůrazňujeme, že bimbo barbie se může stát prakticky kdokoliv, kdo k tomu má dostatečnou vůli, dokáže pracovat s psychologickými příčinami a důsledky bimboifikace a naučí se základní poučky. Cest k dokonalému plastickému vzhledu je ale celá řada, a přestože si nemyslíme, že bimbo barbie obecně měly ve svém původním životě nějaký zásadní problém se svým vzhledem, některé mohou k rozhodnutí změnit se dotlačit okolnosti. To je i případ švýcarské panenky Céline Centino.

Jak píše Daily Mail, Céline, 25letá dívka z Curychu, byla jako náctiletá šikanovaná svými vrstevníky. Nakonec utratila v přepočtu více než milion korun za plastické úpravy. Prošla přinejmenším třikrát zvětšením prsou na velikost 70H.

Céline tvrdí, že byla za svůj vzhled v mládí zesměšňovaná a označovaná za ošklivou, takže se někdy musela vydávat za nemocnou, aby se vyhla šikaně. Její nejistota ji vedla k tomu, že začala šetřit ze svého platu kadeřnice na plastické úpravy. Od roku 2013 prošla několika operacemi zvětšení prsou, rhinoplastikou (nos), nechala si vyplnit líce, rty a bradu.

Po zvětšení prsou na veliksot 90H se Céline podle svých slov cítí sebejistá a šťastnější než kdykoliv předtím. Oceňuje to také internet – její profil na instagramu má v současnosti 175 tisíc sledujících.

„Vždy jsem byla šťastná, ale necítila jsem se dobře ve své kůži. Tolik lidí mě soudilo, že jsem ‚ošklivá‘, takže se ze mě stal smutný člověk. Chtěla jsem být zase šťastná, takže jsem změnila svůj vzhled a s ním i všechno, co se mi na mě nelíbilo. Žijeme v době, kdy můžeme změnit něco, co nemáme rádi, takže jsem toho využila,“ říká Céline.

„Byla jsem denně šikanovaná a vždycky to bylo něco nového, buď jsem vypadala jako kluk, protože jsem neměla žádné ‚kozy‘, nebo jsem měla moc tlustý zadek (přestože se mi to teď líbí).“

„Děti mi říkali, že mám hnusný obličej, ošklivý styl, že tahle moje část není dobrá, pak zase jiná, nemohla jsem udělat v jejich očích nic správně, všichni byli zlí. Řekli, že jsem ošklivá, strčili mě a ignorovali. Neměla jsem šanci ukázat, že mám dobrou osobnost, viděli mě jenom jako ‚ošklivou Céline‘. Pak mě mlátili a jediné, co jsem mohla udělat, bylo utéct. Nikdy jsem to nikomu neřekla, protože jsem se styděla. Všichni ve škole ale věděli, že nechci zpátky do školy. Pořád jsem říkala, že jsem nemocná, abych se tomu vyhla. Vždycky jsem chtěla mít velká prsa, moje přirozená velikost byla nula, takže jsem se chtěla konečně cítit krásná a mít normální život, aniž by mě někdo odsuzoval,“ svěřila se Céline.

„Ušetřila jsem hodně peněz, když jsem byla mladá. Nikdy jsem nechodila na party, než mi bylo 18. Tvrdě jsem pracovala a všechno jsem začala utrácet za plastiky. Teď jsem se sebou spokojená a jsem zase šťastná, že můžu žít život, jaký jsem vždy chtěla. Taky se cítím silnější než dřív. Když o mě někdo říká něco špatného, nestarám se. Nikdo mi už nemůže ublížit. Když jsem měla svoje prsa poprvé zvětšená, byl to úžasný pocit. Chtěla jsem víc, protože jsme chtěla být krásnější. Naštěstí jsem neměla žádné komplikace. Jako dítě jsem milovala Pamelu Anderson z Pobřežní hlídky. Chtěla jsem prsa jako ona. Byla jsem vždy silná osobnost, takže jsem potřebovala silný vzhled,“ popisuje pozadí svého duševního vývoje Céline.

„Reakce jsou různé. Někteří lidé říkají, že vypadám dobře a jiní zase že je to všechno umělé. Ale víc reakcí je pozitivních a muži po mě díky mému vzhledu šílí. Cítím ze své transformace pozitiva, cítím se dobře ve své kůži bez špatných vzpomínek. Když by mě teď někdo šikanoval, ignorovala bych ho. Nikdy mi nedali šanci, tak si nezaslouží na mě mluvit,“ říká Céline.

A jak je vidět, Céline spolu s tělesnou proměnou našla také svoji (hyper)sexualizovanou osobnost. Jak je vidět z fotek i videa, své tělo si užívá dosyta. Je z ní dokonalá šukací panenka, spokojená se svým vzhledem, komfortní ve své roli.

Napsat komentář